منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ریکو وِرهووِن پادشاه سنگین وزن GLORY باقی ماند

ریکو وِرهووِن: "من در راند اول با فاصله از حریف مبارزه کردم چون احساسات زیادی پشت مبارزه بود.وقتی به اِرول ضربه می زدم و می دیدم که او به درد سر افتاده فقط می خواستم کارش را یک سره کنم.اما مربیان گوشه من دیوانه می شدند و فریاد می زدند که به نقشه ای که گفتیم عمل بکن و همان را انجام بده.چون وقتی شما به حریف هجوم می برید گارد خود را برای او باز می کنید و موقعیت را 50-50 می کنید که البته نیازی به آن نیست".

ریکو ورهوون: "من نمی خواستم که مبارزه اینگونه تمام شود.با این وجود من و ارول حریفان حرفه ای هستیم که نمی خواهیم اینطور آسیب دیدگی هایی را شاهد باشیم.به هر حال من امیدوارم او بهبود یابد و به رقابت بازگردد.اما به طور قطع فکر می کنم که حتی اگر او آسیب نمی دید نمی توانست تا راند پنجم در برابر من ایستادگی کند.مسلماً نمی توانست.من از این بابت مطمئنم.من کارش را تمام می کردم.من دوست داشتم که او ناک اوت شود.چون قشنگتر بود.هم پاسخی بود به منتقدانی که می گفتند من به اندازه کافی در مبارزاتم ناک اوت نمی کنم".

حال وِرهوون نخستین پیروزی خود را در سال 2015 با دفاع از عنوان قهرمانی در سنگین وزن GLORY جشن می گیرد.

ریکو وِرهووِن: "نخستین چیز این است که من اول باید به خانه ام هلند برگردم تا خانواده ام را ببینم و چند روزی استراحت کنم.و بعد خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد".

برخی منابع گفته اند که وِرهووِن 4 ماه بعد قرار است در بُخارست رومانی با "بنجامین آدِگبویی" مبارزه کند.


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت16:02---22 بهمن 1393

ارول نا امیدم کرد واقعا جای افسوس داره که ریکو قهرمان کیک بوکسینگ
نمیدونم چرا این قدیمیا نمیان حال این رو بگیرن

تا بدر هری و سامی شیلیت و کارائف موندن این بیاد قهرمان شه؟؟
پاسخ:خبرهای خوب در راهه!البته سمی شیلت بازنشست شده.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com